- Promovarea și prestarea serviciilor de mediere și formare e mediatorilor;
- Dezvoltarea instituției medierii în folosul cetățenilor, a mediului de afaceri și a sistemului judiciar;
- Creşterea încrederii beneficiarilor serviciilor Centrului de Mediere, în organizaţie, în capacitatea acesteia de a livra exclusiv servicii de calitate, conforme condiţiilor specificate, la termenele stabilite, la un nivel calitativ nou, în scopul creşterii satisfacţiei acestora;
- Optimizarea permanentă a serviciilor Centrului de Mediere concomitent cu reducerea neconformităţilor şi a reclamaţiilor clienţilor;
- Crearea avantajelor competitive pentru clienți prin intermediul inovației;
- Preocuparea Centrului de Mediere privind îmbunătățirea constantă a activităților desfășurate prin urmărirea evoluției beneficiarilor.
- În următorii ani Centrul de Mediere își propune o creștere continuă, realizarea progreselor durabile în domeniu, continuare îmbunătăţii competenţelor profesionale, astfel încât sa fie recunoscut ca un prestator de servicii de mediere de încredere.
- Integritate;
- Transparență;
- Confidențialitate;
- Serozitate;
- Competenţa profesională;
- Grija față de angajați;
- Respect față de beneficiarii serviciilor;
- Satisfacţia clienţilor este scopul nostru permanent.
This site uses cookies
This website uses cookies to improve your experience and analyze our traffic. By clicking accept, you consent to our use of cookies. Cookie settingsACCEPTPrivacy & Cookies Policy